wtorek, 28 marca 2017

Na dobry początek...

Po długim okresie motywowania się, kilku dniach walki z wyglądem strony, wyborem czcionek, kolorów, motywów i, co chyba najtrudniejsze w początkach tworzenia własnego kąta w Internecie, wymyśleniu nazwy, wreszcie powstała Strefa Bez Prądu – miejsce poświęcone takim rozrywkom, jak gry planszowe i karciane. Będą one głównym obiektem mojego, a z czasem, jak mam nadzieję, także Waszego zainteresowania!

Skąd pomysł na założenie bloga? Powód jest banalny – uwielbiam planszówki. Gram w nie regularnie i mam sporo do powiedzenia na ich temat, a w moim codziennym otoczeniu ci, z którymi mogłabym się dzielić wrażeniami na temat tego, „jaka super gra ostatnio wyszła, dwie godziny ogarnialiśmy instrukcję, a trzy graliśmy, ale była świetna!” stanowią mniejszość… Kojarzycie to uczucie, kiedy ludzie patrzą na Was wtedy jak na dziwaków? Jakby myśleli: „Grasz w coś, nad czym trzeba siedzieć dwie godziny, czytając instrukcję? Serio?”. Brzmi znajomo? ;)

Planszówki robią się coraz bardziej popularne, ale wciąż zdarza mi się spotkać z taką reakcją. Właśnie dlatego powstała Strefa Bez Prądu. Własny kawałek Internetu pozwoli mi realizować hobby poza stołem z rozłożoną planszą. Zapraszam więc do zapoznawania się  z moimi wrażeniami i opiniami na temat różnych gier. Startujemy lata dzień!

2 komentarze: